اثاث‌کشی بی‌دردسر با باربری راضی‌بار

همه آنچه از یک اتوبار می‌خواهید

تعویض منزل، انعقاد قرارداد، حضور در بنگاه‌های معاملات املاک و عواملی از این دست به اندازه کافی استرس‌زا و کلافه‌کننده هستند که نیازی به دردسرهای ناشی از اثاث کشی نداشته باشیم. در این نوشته، همه آنچه اسباب کشی شما را راحت، بی‌دردسر و دلپذیر می سازد را تشریح کرده ایم. مطالب پیش رو چکیده فعالیت چندساله در زمینه اتوبار و باربری است. در نتیجه اگر روزهای آتی شما با تعویض منزل یا محیط کار گره خورده، همراهی ما تا انتهای نوشته خالی از لطف نخواهد بود.

 نقش اتوبار و باربری در اثاث کشی چیست؟

در باور عموم، زمانی که از مجموعه های باربری سخن می گوییم، تنها صحبت از بارگیری، حمل و تخلیه میزان مشخصی وسیله است. اما باید درنظر داشت که اثاث کشی به این سه حوزه محدود نمی شود و زمینه‌ای به مراتب وسیع، عمیق و تخصصی‌تر را دربردارد. به بیان دقیق، یک شرکت باربری شش‌دانگ، می تواند تجربه اسباب کشی را از امری پرمشغله، بدل به پدیده ای دلپذیر سازد اگر توانایی ارائه خدمات زیر را داشته باشد:

  • سردرگمی امری است که به هنگام تعویض منزل/محل کار، گریبان افراد را می گیرد. ویژگی اصلی یک مجموعه باربری این است که قابلیت سازمان دهی و ارائه مشاوره تخصصی داشته باشد. با در نظر داشتن این موضوع، ما در راضی بار کار خود را با مشاوره رایگان تلفنی (در مواردی حضوری) آغاز می کنیم تا کارفرما به آرامش ذهنی دست یابد.
  • پس از مشاوره، در صورت حصول توافق، کارفرما می تواند بسته بندی وسایل را نیز به اتوبار مد نظر خود بسپارد. شاید بسته بندی در نگاه اول کاری ساده به نظر بیاید، اما در اختیار داشتن کارتن های استاندارد و چند لایه، بهره گیری از پلاستیک های حباب دار و تجهیزاتی از این دست، در وهله اول سلامت سرمایه کارفرما را تضمین می کند و در گام بعد، به بارگیری، حمل، تخلیه و چیدمان سرعت می دهد.
  • با اتمام بسته بندی، نوبت بارگیری و انتقال فرا می رسد. مجموعه ای که در استخدام خود کارگران ثابت، متعهد و آموزش دیده داشته باشد و کار را به دست راننده های کارکشته بسپارد، دست کارفرما را به شکلی قابل ملاحظه پیش خواهد انداخت.
  • در انتها، با رسیدن بار به مقصد، مراحل تخلیه و چیدمان مجدد انجام می شوند.
  • دو نکته ای که نباید به راحتی از کنار آن ها عبور کرد، این است که مجموعه باربری مورد قرارداد، از ارائه ضمانت نامه کتبی (برای حسن انجام کار) و صدور بیمه نامه طفره نرود. شرکتی که در مقابل درخواست مشتری، از ارائه این دو ویژگی سرباز می زند، قابل اعتماد نخواهد بود.

گام به گام تا یک اسباب کشی بی‌دردسر در تهران

حالا که در بخش پیش با خدمات مجموعه های معتبر اتوبار و باربری آشنا شدیم، بد نیست تصویری دقیق از یک اثاث کشی مقبول و دلپذیر تصویر کنیم. در بندهای پیش رو، گام به گام تا تعویض کامل خانه یا محل کار را نگاشته ایم. در صورتی که راضی بار را قابل بدانید، در کنارهم مراحل زیر را خواهیم پیمود، اما اگر مجموعه دیگری را مد نظر قرار دارید، نزدیکی بیشتر به این برنامه، عیار و اعتبار بالاتری به خدمات دریافتی شما خواهد داد.

گام اول؛ انتخاب شرکت باربری

پیشنهاد ما این است که یک یا دو هفته مانده به تاریخ اثاث کشی، خدمات خود را در باربری و اتوبار مد نظر رزرو کنید. این کار علاوه بر ایجاد آرامش ذهنی، به احتمال زیاد خدمات دریافتی را مشمول تخفیف خواهد کرد.

گام دوم؛ از وسایل بکاهید

وسایل و تجهیزاتی را که در فضای جدید استفاده نمی کنید را شناسایی کرده و از شر آن ها خلاص شوید. برای اینکار سه انتخاب دارید. اول اینکه در صورت کاربرد و ارزش، آن ها را به خیریه اهدا کنید. دوم اینکه با استفاده از پلتفرم هایی نظیر دیوار و شیپور آن ها را به پول تبدیل سازید و گزینه آخر، سطل آشغالی است.

گام سوم؛ بسته بندی را آغاز کنید

همه چیز را به روز آخر موکول نکنید. شما می توانید سوای خدمات حمل بار، تنها برای بسته بندی درخواست کارگر دهید. علاوه بر این، با در نظر گرفتن یک سری اصول، خود نیز می توانید کار بسته بندی وسایل را آغاز کنید.

گام چهارم؛ یک فهرست درست کنید

از تمام وسایلی که درون بسته بندی قرار می گیرند یک فهرست تهیه کنید. با تیر دو نشان می زنید. اول اینکه از وجود و گم نشدن تمامی تجهیزات اطمینان پیدا کرده و دوم، کار باز کردن وسایل و چیدمان را تسهیل می سازید.

گام پنجم؛ برچسب بسازید

برای تمامی جعبه ها یا بسته بندی های انجام داده شده، شماره، نام و تشریح وضعیت نصب کنید. وسیله شکستنی است؟ قرار است در اتاق خواب قرار گیرد؟ نکته خاصی برای حمل آن وجود دارد؟ اگر به هر دلیلی امکان نصب لیبل وجود ندارد، کار را با یک ماژیک کامل کنید.

گام ششم؛ وسایل شخصی را نزدیک نگاه دارید

یک جعبه، کوله یا پلاستیکی برای وسایل شخصی خود تدارک ببینید. به احتمال زیاد یک یا دو روز ابتدایی به محل زندگی جدید اشراف کامل نخواهید داشت و حضور وسایل شخصی در محلی مشخص، به شما کمک خواهد کرد که شرایط را مدیریت کنید.

گام هفتم؛ از وسایل عکس بگیرید

به خصوص تا حد امکان، وسایل برقی را به طور کامل ثبت و ضبط کنید. در صورت وقوع حوادث نامترقبه، در اختیار داشتن تصویر از وسایل، مشکل و مناقشات ثانویه را از بین خواهد برد.

گام هشتم؛ از محل جدید بازدید کنید

پیش از بارگیری، محل جدید را مورد بازبینی قرار دهید. از نظر شرایط بهداشتی، فیزیکی، قوانین مجتمع و غیره کسب اطلاع کنید تا هنگام حضور، با مشکلی ناگهانی مواجه نشوید.

گام نهم؛ آدرس ها را جدید کنید

به خصوص در صورتی که داد و ستد شما با اداره پست زیاد است، مدتی پیش از انتقال دائم، نسبت به تغییر آدرس ها اقدام کنید. با اینکار، کارت سوخت، کارت ملی، کارت وسیله نقلیه و اسنادی از این دست، به آدرس جدید شما خواهند آمد.

گام دهم؛ اثاث کشی را کلید بزنید

به فرض اینکه باربری خوبی در تهران یافته باشید و مراحل بالا را کامل دنبال کنید، اسباب کشی شما بی دردسر و تعویض منزل دلپذیر و هیجان انگیز خواهد بود.

در این نوشته، کمی از اهمیت تدابیر لازم پیش از اقدام به اسباب کشی گفتیم و سپس، سراغ خدماتی که یک شرکت باربری شش دانگ ارائه می دهد رفتیم. در گام بعدی، مراحل اثاث کشی استاندارد را تشریح کردیم و دریافتیم با در نظر داشتن مجموعه ای ساده، می توان از مشقات جابه جایی کاست. حالا در پایان ماجرا، اعلام می کنیم که خط ما باز است و مشتاق شنیدن صدای گرمتان هستیم.

باربری تهران

آموزش

اثاث کشی با کارگراسباب کشی با کارگرباربری تضمینیباربری تضمینی با کارگرحمل بار با تضمینحمل بار تضمینی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *